IT-avdelingen hater deg

Jeg slutter aldri å bli forbauset over hva folk kan finne på å si til en IT-ansvarlig. Man kan f.eks. være hvor rasende som helst på grunn av den minste filleting. Jeg er ikke den eneste som har gjort den typen observasjon. Femina har en liste over ting som gjør at IT-avdelingen hater deg.

Takk til Anita for tipset!

Ukategorisert

One thought on “IT-avdelingen hater deg

  1. Og den samme Anita som tipset, er nå _litt_ irritert på IT som nylig har slettet hele adresseboka til etikettskriveren – ikke greid å installere selve skriveren på nytt, rotet bort driver-cden(?), og dessuten tatt alle favorittene (men de har vi nå backup av – kloke av skade), og alle signaturene til standardmailene rundt 8 stk, var også borte. De må gjerne hate meg, jeg er ikke så happy over dem jeg heller!!!

Kommentarer er stengt.