Spennende kurs

Jeg hadde gledet meg så lenge at jeg var sikker på at jeg ville bli skuffet, men kurset i digital historiefortelling levde faktisk opp til forventningene. Vi fikk en rask innføring i skriveteknikker, god hjelp til å utforme våre egne historier og det tekniske var ganske greit å sette seg inn i. Det ble tre dager med veldig høyt arbeidstempo. I tillegg måtte vi legge ned en del timer hjemme til å finpusse på historien og til å finne bilder og lyd vi kunne bruke.

Jeg hadde trodd jeg skulle ende opp med en historie jeg kunne bruke i jobbsammenheng, men vi ble oppfordret til å ta utgangspunkt i våre egne liv i første omgang. Historien min ble derfor altfor personlig til at jeg har lyst til å publisere den her. Jeg får heller gi beskjed når den første jobbhistorien ligger ute.

Har du lyst til å se noen historier kan du gå inn på URs nettsted. Jeg moret meg godt over Leo Hermodsons historie Ibland kan man bli arg.

Det går nye kurs i digital historiefortelling etter nyttår.

Ukategorisert