En blogg til

Jeg forsker litt på blogger for jobben for tiden. Noen nøkkelpersoner har tent på ideen, så jeg prøver å finne ut hvilken av de mange bloggeverktøyene som egner seg best til en offisiell blogg om læringsmiljø. Det må være mulig å benytte kategorier, dermed er Blogger utelukket. Statistikkapparat, bruk av eget domene og helst pålogging for flere skribenter er også av betydning. Og det er en fordel hvis det går an å gjøre en del på designsiden. Så langt ser det ut til at WordPress skiller seg ut. Det er visst ikke mulig med flere skribenter, men jeg tror det lar seg løse på annet vis.

Jeg tar gjerne imot tips hvis du mener jeg er helt på viddene.

2 thoughts on “En blogg til

  1. Vil bare si fra at det er fint mulig med mange forfattere på samme blogg i WordPress. Jeg vil anbefale wordpress på det sterkeste:-)

    Thomas

Kommentarer er stengt.