Fem ting du antagelig ikke visste om meg

Jeg oppdaget nettopp at jeg er blitt memeutfordret av Thomas Brevik. Den utfordringen må jeg jo bare ta, selv om den begynner å bli lovlig gammel.

Altså, 5 ting du antagelig ikke visste om meg:
1. Jeg har druknet to gullfisker i do.
2. Jeg har sunget solo foran en stappfull kirke – flere ganger.
3. Bare ved hjelp av stemmen stoppet jeg en gang en tyv som var ca 1/2 meter høyere enn meg.
4. Jeg har diskutert tyrefekting med Niels Fredrik Dahl.
5. Jeg har takket høflig nei til to friere i løpet av en uke.

Jeg utfordrer Anita.

5 thoughts on “Fem ting du antagelig ikke visste om meg

  1. Er det en bløff med her også?
    I så fall satser jeg på tyrefektingsdiskusjonen eller gullfiskene. Jeg HUSKER ikke to friere på en uke, for det var jo ikke i samme uke med Y. og han som synes du var så HENRIVENDE (som vi fant ut da vi slo opp i parløren… ;-))Eller var det? Dette burde jeg visst!!!
    Anita

  2. Åh, nå husker jeg det! (Jeg har grublet i hele natt ;-))
    «She’s rich, she’s beautiful, she’s intelligent! Why isn’t she married???» Frieriene er i alle fall riktige…
    Anita

  3. Jeg vil påstå (ut fra min egen ringe erfaring) at du til sammen har en bra bukett frierier, jente! Men at de gullfiskene skulle være sanne, ville jeg ikke trodd. Du som kjefter hver gang jeg slår ihjel ett eller annet ekkelt kryp!
    Anita

Kommentarer er stengt.