Sommermusikk

Jeg har to typer musikk i hodet for tiden: Valkyrien Allstars og Hilde Louise Orchestra. Førstnevnte opplevde jeg på konsert på Borrehaugene tidligere i sommer. Jeg hadde bare hørt en og annen sang fra før. Det ble fullt trøkk fra første stund i flott sommersol. Forventningene ble virkelig innfridd!

Sist torsdag hadde jeg en annen flott konsertopplevelse. Jeg var på mitt første besøk i hagen til elleVilla. Det begynte med gode, hjemmelagede hamburgere. «Maten er klar, Tom! Kom og spis, Merete!» ropte kokken etterhvert som burgerne var klare. Etter litt avslappet samtale rundt det blankpussede salongbordet på plenen, kom bandet på scenen. Musikken var fantastisk, Hilde Louise Asbjørnsen var opplagt og sjarmerende. Med tropevarme og levende lys i epletreet som ramme ble det en magisk aften.

