Unyttig informasjon

Rigmor har gitt meg utfordringen «Seven things you don’t need to know about me», så her kommer min liste:

1. Sennepsgult er den fargen jeg kler aller dårligst.
2. Da jeg var barn hadde jeg et jentemarsvin som het Bosse.
3. Når jeg hører lydbok i bilen, kjører jeg ofte en liten omvei for å bli ferdig med et spennende kapittel.
4. Jeg liker sommeren mye bedre enn vinteren.
5. Mine foreldre hadde tenkt jeg skulle hete Kai-Roger hvis jeg var gutt.
6. Det viktigste jeg lærte av datalæreren min på videregående var at det er lurt å være andpusten når man kommer for sent. Da ser det i det minste ut som om man har prøvd å rekke det.
7. Jeg kaller ofte gulrot for agurk og omvendt.

Det var mine sju helt unyttige fakta. Jeg utfordrer Anita.

One thought on “Unyttig informasjon

Kommentarer er stengt.