Voddler

Jeg hadde nesten glemt at jeg hadde lagt igjen e-postadressen min hos Voddler en gang i høst. For et par uker siden dumpet det inn en invitasjon til å teste ut betaversjonen av programmet. Jeg hadde allerede bestemt meg for å kjøpe ny pc, så jeg fant ut at jeg fikk vente med installasjonen til jeg kunne ta den i bruk. I går var jeg klar for en første test.

Utvalget av filmer er ikke akkurat endeløst, men utover det har jeg nesten bare positivt å si. Flott med blandingen av et par år gamle, gratis filmer, og helt nye til 35-45 kroner. Bildekvaliteten er god, og med min bredbåndsforbindelse var det ingen forsinkelser eller hakking av noe slag i sendingen. Foreløpig har jeg ikke funnet ut om man kan gjøre stopp underveis i sendingen. Savnet dessuten en søkemulighet på tittel, skuespillere, regissør etc, selv om mangelen ikke er direkte plagsom nå, vil behovet bli større når filmsamlingen vokser.

Jeg kommer garantert til å benyttet meg av denne tjenesten jevnlig.

