Overstått – hverdagen raser videre

I år synes jeg påsken forsvant utrolig fort. Vi har tatt noen turer, for det meste i nærmiljøet. Det lengste vi reiste var til Kragerø for å overvære den årlige påsketradisjonen med bading fra bybrua. Det var 3 grader i vannet, overskyet og vind på land. Det var nok ikke mange som misunte dem denne gangen heller.

I morgen er det jobb igjen. Jeg starter opp med møte i Oslo allerede første dag, og kunne nok ha ønsket meg en mykere start. Som oftes når jeg reiser til Oslo er det for å delta på redaksjonsmøter for Statped.no. Vi holder på å utarbeide nye nettsider, og har tidvis hatt møter hver uke. Heldigvis har jeg ofte mulighet til å delta via videokonferanse, men det er ikke som å møtes ansikt til ansikt, så med jevne mellomrom reiser jeg likevel inn.

Denne gangen er det imidlertid ikke Statped.no som gjelder. Det skal være samling for alle nettredaktørene ved de nasjonale senterne i utdanningen. Jeg arbeider med koordinering av nettstedene deres på vegne av Utdanningsdirektoratet. Oppdraget ble påbegynt i fjor sommer og skal være ferdig til sommeren. Heldigvis har jeg fått en arbeidsgruppe med dyktige mennesker som skal bidrag underveis. Nå er det på tide for oss å rapportere og hente inn innspill før sluttspurten.

One thought on “Overstått – hverdagen raser videre

Kommentarer er stengt.