Unattended children will be given an espresso and a free puppy

Noen foreldre velger å skaffe seg barnevakter, eller ordner seg sånn at én er hjemme mens den andre tar seg en tur på byen. Greie ordninger begge deler, synes jeg.

Jeg har en datter på åtte, og jeg tar henne med meg de fleste steder jeg går når jeg har fri. Det betyr at jeg har kuttet ut en del aktiviteter som ikke egner seg for barn. Hvis jeg ser en danseforestilling, er det gjerne en som også egner seg for barn, og på konserter med høy ølføring finner du meg neppe.

I USA er det tydeligvis en trend at noen tar med seg barna overalt, og likevel ikke dropper noe av det de gjorde før de ble foreldre. Det har ført til en glitrende bloggpost av Rachel på bloggen Words, Colors, Cooking and Clothes.

Barn er kanskje ikke er midt i målgruppen for stedet:

