Luke nr 24

Hva ønsker du deg til jul? Det spørsmålet ble stilt til en lang rekke mennesker. De hadde ikke akkurat svaret parat, men etter hvert kom det likevel noen ønsker. Noen var materialistiske, men slett ikke alle.

Hva med deg? Hva vil du aller helst ha til jul hvis du kunne velge helt fritt?

Jeg har det jeg trenger materielt sett, og skal feire julen sammen med dem som står meg nærmest. Derfor ønsker meg mest av alt at verden skal bli et bedre sted å leve for alle som ikke har det like godt som oss. Siden det ser ut til å være temmelig uoppnålig skal jeg kanskje satse på noe enklere og mer egoistisk i stedet. Hva med: masse kommentarer på bloggen, så jeg ser at noen faktisk leser og har glede av det jeg legger ut her.

Med det er årets julekalender over. Kom gjerne igjen utenom adventstiden også.

God jul!

4 thoughts on “Luke nr 24

  1. God jul Torunn, og takk for alle de fine innslagene inkalenderen. Jeg ønsker at du fortsetter med dette, jul etter jul etter jul….

Kommentarer er stengt.