Ny Mac – noen tips?

Jeg har kjøpt meg AirBook Mac. Det er mye jeg er fornøyd med når det gjelder den. Batteritiden er ikke det minste. Men jeg merker at jeg det er lenge siden jeg har jobbet på Mac, at en del er glemt i mellomtiden, og ikke minst at masse er forandret. Det hender derfor at jeg må ty til min gamle haltende pc for å få gjort unna oppgaver i en fei. På et eller annet tidspunkt burde jeg ha satt meg skikkelig inn i alle finessene, men akkurat når det skal bli har jeg ikke ide om.

Har du noen knallgode tips som du tenker en gammel pc-eier kan ha veldig god nytte av, er det bare å legge inn en kommentar, en lenke til en how-to-do eller lignende i kommentarfeltet. Bildebehandlingstips er spesielt aktuelt, men også mer generelle tips om f.eks. organisering og gjenfinning mm.

