Skjer ´a?

Et av hovedpoengene ved en blogg er at den oppdateres med jevne mellomrom. Det har ikke akkurat vært tilfelle med Hengekøya det siste året. Etter fjorårets julekalender ble det bråstopp. Det skyldes selvsagt at jeg har hatt helt andre ting å konsentrere meg om enn blogging. Nemlig mammapermisjonen med min yngste datter.

Det virker kanskje optimistisk å tro at det skal bli lettere å få tid til bloggingen når jeg skal tilbake til jobb i neste uke, men det er ikke tiden som har vært den viktigste hindringen. Det er mer snakk om hva man har i fokus når man går hjemme med barn. Man kan si mye positivt om å ha mammapermisjon, men særlig mye faglig inspirasjon får man ikke.

Klok av tidligere erfaring lover jeg intet, men jeg håper i det minste at jeg skal bli i stand til å oppdatere bloggen en gang i blant i tiden framover.

